Ini Blog Gua ! SIMPLYBLOG: KENANGAN DI PUSAT LATIHAN RELA 2011 :D

25 Mac 2012

KENANGAN DI PUSAT LATIHAN RELA 2011 :D


HEY FOLOWER2 SEKALIAN :D , hari nak cerita pasal KENANGAN DI PUSAT LATIHAN RELA
(PLRWS SUNGAI UDANG MELAKA ) , okay jujur lah kan sebenarnya aku tak suka pergi
kem rela ney sebab kem ney amat lah meletihkan dan bosan gila . masa first date tuh aku 
rasa nak balik , sebab bosan . hahahaaha . dah la aku peserta paling lambat sekali dan peserta
yang terakhir sampai . kira kira dalam 5.30 petang baru aku sampai . hehehhee :D .
aku telah di masukkan ke dalam KUMPULAN SATU OR PLATUN 1 , mase tuh aku anggap 
budak budak dalam platun aku ney sombong , hehehehe maaf ye tapi ternyata aku salah , malah
mereka baik gilaa kud . dalam kumpulan aku lah paling banyak tukar tukar KETUA PLATUN ,
aku punya cikgu ada 3 orang , iaitu CIKGU MUZAPHAR , TUAN MAZLAN , DAN CIKGU MUKHTAR . fuhh punya lah garang kan , takut aku dibuat nya , dah lah fisrt day latihan
aku orang pertama yang kene marah beb . hmm macam macam aktiviti yang di jalankan tapi 
paling aku suka aktiviti kawad kaki sebab platun aku menang kawad kaki terbaikk . '
mau tak bangga aku di buatnya . walawehh .. hahahahaha . tapi kawan kawan dekat sana
memang d'bom lah katakan , kelakar ada , yang nak kene maki pun ada , bak kate orang
macam macam ragam yang aku jumpa kan , hahahahahaha . dekat situ jugak lah aku kenal 
dengan 2 ORANG GURL yang baik dengan aku . okay yang seorang tuh nama dia ERIN HAQITA
dan sorang lagi tuh nama dia NURHADHINAH yang banyak dok bergosip dengan aku . aku memang
sayang sangat kat budak budak platun aku . hari paling aku happy bila platun aku menang kawad 
dan hari paling malang bagi aku , pada malam terakhir , platun aku kene joget dangdut , abang roni
tuhh beb . memang walaweh . budak budak platun 2.3 dan 4 pun boleh tahan baik lah kan tak
sombong pun sebab dia ada tegur-tegur aku . hehehehehehehe .. bagus betul diawang  hidup
bermasyarakat betul , hahahahaha . hari paling sedih sudah semestinya hari terakhir , walaweh sedih sedih .. tapi nak buat macam mana kan . ehh aku lupa pulak ada 2 aktiviti yang aku tak boleh lupa 
yang pertama AKTIVITI MENEMBAK DAN AKTIVITI DALAM HUTAN tuh . sebab 
best gilaa , hahahahaha . walaweh :D .
APE APE PUN AKU TETAP RINDU DEKAT KOWANG SEMUA ! 

BY NAJWA MARDI






 
     

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen